Ibanez RG370AHMZ-BMT RG Blue Moon Burst

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Ibanez RG370AHMZ-BMT RG Blue Moon Burst op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

v****@s******** 13-10-2022

Supergoed instrument!

Ik heb deze gitaar nu al een paar maanden in mijn bezit en ben nog steeds enorm tevreden over mijn aankoop. De gitaar is gewoonweg top, afwerking, afstelling, prijs enz...enz..., voor mij allemaal meer dan ok. Met deze gitaar ga je beslist geen "flop" aanschaffen maar wel een superinstrument waar je alles genres enz... aankan, van clean tot heavy, de gitaar brengt het gewoon. Wel bij enige interesse de prijzen nakijken en vergelijken want deze durven nogal eens een heel pak te verschillen van de ene aanbieder tot de andere, de prijs mag zeker niet boven de 600€ komen, dan ben je gewoonweg "geript"!

Pluspunten

• Ibanez, altijd een goede gitaar
  • vormgeving, pick-ups,
  • fantastich driedelige bespeekbare nek
  • Zeer betaalbaar voor deze kwaliteit

Minpunten

• nog geen gevonden

vdbml 24-06-2022

Zeker en vast een dikke aanrader!

Ibanez RG370AHMZ-BMT Blue Moon Burst
Ik bestelde, betaalde en ontving prompt de gitaar in kwestie van BAX MUSIC. Resultaat na het uitpakken: WOW!!! Resultaat na klanktest: wederom een dikke WOW!!! Deze gitaar kwam zonder enige tekortkoming of wat dan ook in mijn trotse bezit. Uitstekend en prachtig lakwerk en kleur, fantastische hals (dat is uiteraard persoonlijk), goede action en intonatie, fantastische tremolo, nagenoeg stemmingsvast, juist wat bijstemmen en er gewoon voor gaan. Deze gitaar kan quasi alle genres aan, van blues over rock naar Steve Vai toestanden en dat voor een meer dan faire prijs. Zijn er betere gitaren? Dat zal wel zijn maar...deze gitaar geef ik in geen enkel geval meer uit handen. Ik zou zeggen, gewoon uitproberen en kopen, jullie gaat mij gelijk geven!

Pluspunten

• Perfecte afwerking
  • Perfecte instelling
  • Uitstekende tremolo, nagenoeg stemvast
  • Fantastisch klankbeeld, dus goede pickups
  • Zeer faire prijsklasse

Minpunten

• Tot nu toe nog geen enkel minpunt